torsdag 22 augusti 2013

Långsamma dagar inför resan

Japp! nu går dagarna långsamt, i natt är det sista natten hemma innan resan till Mallorca. Gud så skönt det skall bli med riktigt medelhavsvärme. Men här hemma går allt sin stilla gång, och jag har packat färdigt och försöker inte att röra till något.

Har haft en del att göra ändå i veckan, för jag har fått lite jobb i styrelsen i föreningen där jag bor. Har haft som uppdrag som sekreterare i föreningen i nästan 20 år och valde för några år sedan att hoppa av eftersom jag skulle operera nacken och kände mig inte alls peppad att vara kvar.

 Men nu vill man ha mig tillbaka för ett större uppdrag...Ordförande...Men som sagt jag är administratör fram till årsstämman för vi har för tillfället ingen ordförande utan min svärfar som är vice ordförande har uppdraget men vill absolut inte ha det och avskyr papper.
Föreningen har bara 37 lägenheter men mycket att sköta. 


Men jag älskar papper och allt som har med kontorsarbete att göra och jag känner en väldig inspiration och engagemang nu än vad jag haft tidigare. Så jag har fått ett ansvar på mina axlar men jag älskar det.

Men först lite semester men jag tar med datan för att hålla mig uppdaterad så den kan jag inte vara utan vart jag än åker. 
Bor aldrig på hotell som inte har trådlöst internet...

Så några virkprojekt kommer inte att komma ut det närmaste, utan mera bilder från vår semester.

Kram på er alla 





Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också