tisdag 20 augusti 2013

Snart semester från arbetslösheten


Nu börjar det att närma sig till vår semester på Mallorca Cala Millor och på fredag/lördag natt åker vi från Gardermoen i Norge. Ser verkligen framemot att komma hemifrån ett tag och få semester från arbetslösheten
Kommer att bara hela veckan ligga och "bränna" skinnet.

Men det är en massa saker som skall planeras och köpas för jag vill inte ha med massa onödiga saker och så har jag fått testat bikinin så den passar, och det gjorde den men det blir att köpa ny så fort jag kommer till Thailand i februari. 
Sedan är det alla rese och olycksfallsförsäkringar som skall skrivas ut, mediciner, virkningsprojekt, låna böcker, sortera vad som skall vara i handbagaget eller i resväskan. 

Skor har inte varit lätt för jag har inte köpt sommar skor på flera år, jag går i mina Converse, öronproppar, sollotion, leta efter solglasögonen...ja herregud det är en massa som skall packas och sorteras. 

Sedans skall datan med och ladda kameran så klart...känns som jag skall vara borta i flera månader men det är viktiga saker för mig, så är det bara. 
Det är då ett helt heltidsarbete bara detta. 

Under den veckan vi är borta skall min dotter Linnea vara här hemma med sin lilla katt Musse och även passa Emmas katter Mist och Milton, det skall bli ett äventyr att se hur dessa går ihop.

Men på onsdag skall hon komma hit så de får träffas lite innan de skall vara tillsammans en hel vecka. Sedan tror jag nästan Linnea vill ha semester, men hon får vänta till november för då blir det London. 

Så nu blir det att fortsätta organisera mitt bagage.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också