tisdag 20 augusti 2013

Rönnbärskrans runt lyktan

Rönnbärskransen jag gjorde för ett tag sedan har fått blivit en krans till min lykta. Det mörknar ju nu fort på kvällarna så det har blivit till att tända lyktan på kvällarna. 

Men den såg lite malplacerad ut på hyllan som jag på vintern brukar ha granris men det är ju ett tag kvar tills dess. Så rönnbärskransen fick en ny placering och det blev riktigt bra. 


Glad över att jag inte slängde den utan får dekorera min lykta. Det är så himla mysigt att tända lyktan om kvällarna och det lyser upp ett mörk ställe ute. Vi är väl typ först på området att ta fram lyktorna men det kan aldrig bli för tidigt för mysfaktorer.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också