måndag 30 september 2013

Mosshjärta med ljung

Godmorgon alla läsare! 

Nu var denna helgen slut och jag tycker det är lite skönt. 
Var på HSB konferens men åkte hem på natten för jag fick ont i halsen och ont i kroppen, och detta kom ju så klart krypandes på vid 23 tiden och då hade jag druckit några glas så jag kände att det var bara att åka hem. 

Så lördagen var X day alltså den fanns inte och söndag var nästan likadan. Men så i går kväll började jag känna mig någorlunda förutom halsont så jag gick ut för att göra ett mosshjärta med lite ljung och det piggade upp mig och så fick jag i mig lite frisk luft.

Men idag blir det att börja med några virkningsprojekt som skall vara färdiga denna veckan, sedan blir det att börja göra mosshjärtan och lite kransar och även virka lite tomtar inför julen. 



Ha en underbar måndag och njut, för det sägs bli brittsommar

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också