torsdag 26 september 2013

I morgon blir det HSB konferens på Spa hotellet i Strömstad

Nu har jag tagit fram min tuffa resväska som jag skall ha i morron när jag skall på konferens på 
Quality spa & resort Strömstad med HSB. Det skall bli så himla kul att få träffa alla på HSB kontoret och även andra föreningar som kommer dit. 

 Har varit på några höstkonferenser tidigare och haft jätte roligt varje gång och jag hoppas det blir så denna gången också. 
Det skall bli så roligt för att det är i Strömstad denna gången och det är ju inte mera än 3 mil så det är nära dit.
Det stora problemet denna gången är att jag är ju inte en nätt och smal kvinna utan har kurvor och kärlekshandtag som räcker och blir över. Och då är det lite svårt med kläder, så hela eftermiddagen har jag testat, testat och testat olika plagg och jag håller på och bli tokig.

Men nu har jag dock fått ihop något att ha på dagen och något på kvällen. Blir så arg när alla valkar väller hit och dit men så måste jag vara lite ärlig mot mig själv och inse att jag är som jag är och tyvärr ingen modell. Så jag får gå med huvudet högt och stråla självsäkerhet för då tänker de inte så mycket på mina valkar har jag läst någonstans. 

Men jag skall i iallafall ha väldigt roligt och njuta av att få vara på detta fantastiska hotellet. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 


1 kommentar:

  1. Hej hittade din blogg genom ugglemössorna! Ser fram emot att läsa mera! :-) Du angående kurvor och valkar, så är vi nog fler som har det...än inte! :-) Ha en trevlig helg på konferansen! :-)

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också