fredag 13 september 2013

Virkad Bulldog mössa "look a like"


Kikade in på kungen & majkis och där fick jag se en jättefin bulldog mössa hon gjort. Så klart så var jag tvungen att testa att göra en själv. 
Utgick från mönstret från ugglemössan men virkade lite på frihand de övriga detaljerna. Det var riktigt roligt att göra den och fler skall det bli.

Syskon barn till oss som är hundrädd ville absolut inte vara i närheten av den, men den skall få bo kvar hos mig för det är ju inte direkt någon skötsel av den..
Garnet är Helen från Rusta och virknål 3.5 


Testa ni med vet ja! lycka till

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också