tisdag 8 oktober 2013

Trevliga mejl gör en alltid glad..

Blev så himla glad här om dagen när jag fick ett mejl från en lärare på Mogaskolan i Svenljunga  klass 7-9 som undrade om de fick använda sig av min beskrivning på döskallesjal som jag gjort. 

Så klart säger man ju JA!..det är ju så himla kul att unga vill lära sig virka och roligare är det ju om man har ett mönster som tilltalar dem.
 Läraren blev så glad över beskedet att de skulle skicka bilder när de blir färdiga och det skall bli riktigt roligt och spännande så klart.
Att dela med sig är det mest givande man kan göra och jag önskar alla eleverna
 lycka till !

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också