onsdag 6 november 2013

Bok till mormor - dömes för mord av Gösta Unefäldt


Skall idag och hälsa på min mormor på sjukhuset och tänkte då åka inom Torp och köpa henne en bok. Vi har ju en författare i Strömstad som skrivit och gjort en del filmer om Strömstads Polisen och dessa älskar mormor. Så nu har Gösta Unefäldt gett ut en bok till och jag tänkte åka inom och köpa en till henne. 



Hon fyller år den 13 nov men man vet aldrig med tanke på hennes sjukdomstillstånd den senaste tiden. Sist jag köpte boken var författaren på Hedemyrs och jag fick då den signerad men har tyvärr inte lika tur denna gången. Men jag vet att hon blir glad över den. 

Annars så tycker jag att ni skall njuta av dagen och så hörs vi i eftermiddag.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också