tisdag 5 november 2013

Varit i städtagen

Tänkte först i dag att jag skulle njuta en liten smula. Men så blev det inte!
Solen kom fram och jag fick en sådan fruktansvärd lust att städa..Så jag har röjt i hela huset och gått igenom allt. Det känns väldigt skönt nu när man är färdig och nu bara njuta av den rena lukten.
Började med ett rum som sedan spred sig till alla så nu kan jag njuta en liten smula

Linnea och hennes katt Musse har varit här i 5 dagar och skall åka hem idag och det märks för så dammigt det blir och saker ligger överallt. Men det är väldigt roligt med besök ibland nu när min man jobbar borta hela veckorna och man sitter där ensam om kvällarna. 

Kram på er och trevlig eftermiddag.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också