onsdag 20 november 2013

Pyssel och mys i väntan på advent

Tyvärr är det inte doft av ny bakat utan det är mitt doftljus som luktar så juligt och jag sitter här och myser. 

Idag var det meningen att jag skulle röja inför advent men det blev inget med det. Det får vänta till fredag. 
Utan jag gav mig ut i skogen och plockade lingonris och gjorde mig en krans som skall hänga på dörren.

Sedan fick jag ett infall att AKUT åka och klippa mig. Och jag hade tur att min favorit frisör hade tid inom en timme så nu känner jag mig som mitt rätta JAG igen.

Så nu ikväll har jag suttit vid datan och skickat massa mail till vänner och bekanta om de har något hus att hyra ut i Thailand när vi åker dit i feb-mars. Vi tänkte bo i den vanliga lägenheten men så ville vi slå på stort denna gången och bo ensamma i ett hus i stället på anläggningen. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

2 kommentarer:

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också