måndag 18 november 2013

SPAM eller vad är det som händer?

Jag vill här meddela ALLA att jag inte sprider SPAM eller annan reklam till NÅGON och har aldrig gjort.



Mitt bloggkonto är kopplat till min mail för säkerhetskoll av meddelandena innan de läggs ut på bloggen. 
Men jag blir bombad varje dag av mail som är kopplad till "min stora klocka i vardagsrummet" så jag tog bort inlägget igår. Men idag har de gått på andra inlägg och skickar massa skit och allt är på engelska.
 Har uppdaterat säkerheten men vet inte vad jag skall göra.
Så jag hoppas verkligen mina vänner att ni inte blivit drabbade av detta, skall göra så gott jag kan för att komma i bukt med detta. 

Kram på er alla.
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

1 kommentar:

  1. Här sitter en till som är drabbad och mitt mest drabbade inlägg är min utlottning om ljusen jag hade för några veckor sedan! Mina hamnar i skräpposten direkt nu och jag raderar dem då fort de kommer!
    Tråkigt är det! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också