söndag 17 november 2013

Det var den helgen.

Då var denna helgen snart till enda! och ingen direkt aktivitet har skett här kan jag säga.


Torsdag: min man kommer hem sent från sin arbetsvecka i Norge

Fredag: Åkte och skulle hälsa på min mormor som kommit hem från sjukhuset till sitt äldreboende i Strömstad, men hon sten sov och gick inte att väcka så det var bara att åka hem igen.

Lördag: Åkte till Strömstad och köpte skor till mig och min man, sedan gjorde jag en stek. Därefter åkte min man på julbord och min dotter Linnea kom och sov över. Såg på en värdelös film på kvällen för att sedan falla i sömn.

Söndag: Hämta min man på hotellet där han sov över, han kom hem och sov sedan resten av dagen. Linnea åkte hem, rester till middag för Bennys bakfylla satt i så det var ingen ide att slösa på något storstilat, efter att suttit i soffan i  några timmar tog Benny båten tillbaka till Norge igen och kommer hem fredag nästa vecka. 


Så nu sitter jag här igen, och orkar inte ta mig för något. Hoppas jag får en massa energi i morgon.

Virknålen skall i alla fall fram och så har jag lite pappers göra inför årstämman i föreningen där jag bor på torsdag.

Men oväntade saker kan alltid dyka upp och pigga upp tillvaron och det hoppas ju så klart det kommer att göra. 

Ha en fortsatt trevlig söndag. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också