lördag 16 november 2013

Vackra hjärtan

 Nu var det några dagar sedan jag gjorde ett inlägg. Men det har varit att göra hela tiden och sjuk anhörig gör att det tar mycket tid och energi.

Men igår så tog jag mig dock en tur till Strömstad och var inom nya blomsterlandet och köpte där mig dessa fina glashjärtan med spets på och så klart en rulle spets. 

Eftersom jag älskar vitt så får de ligga framme, det är ju inte så länge till advent eller hur?

Idag blir det att inte göra mycket för mina fötter/hälar dödar mig snart och jag kan knappt gå och tack och lov så är det bara drygt en vecka kvar till jag skall till Spenshult och få en tid för operation. 
Men under tiden blir det att virka och göra en och annan krans.

Ha en underbar lördag på er. 



Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också