onsdag 25 december 2013

Julaftonen som slutade med magsjuka

God fortsättning önskar jag er alla bloggläsare!!
Hoppas ni har haft en underbar jul med god mat och trevlig samvaro.

Men! tyvärr slutade min julaftonskväll med magsjuka och som än i kväll på juldagen fortfarande sitter kvar. 
Efter all god mat och julklappsöppning så brakade det loss och jag fick jätte ont i magen och sedan dess har jag varit väldigt dålig. Kan inte förstå vad det kommer ifrån eller om det är något i maten som jag inte tålt men då borde det inte sitta i så länge tycker jag. 
Tittar i spegeln och blir rädd av vad jag ser, blek, hängig, glåmig och ont i huvudet.

De övriga som ätit och varit hos oss har inget känt utan bara jag som har blivit sjuk, så någon mera julmat lär det inte bli för mig utan kommer att ta det lugnt i några dagar. 

Sedan har det bara regnat och blåst var eviga dag att det känns som man är inspärrad och inte varit ute på flera dagar. Har lite svårt för att bara sitta still så jag får lite panik efter några dagar med bara tv tittande.

Våra barn var hemma och firade med oss och de var så nöjda och glada över allt de fick och att julaftonen blev lugn och mysig trots att jag satt mera på dass än i soffan. 

Hoppas ni tar hand om er och har en fortsatt trevlig julhelg.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också