måndag 23 december 2013

Virkade baby boots med snäckskalsmönster

Nu är det bara 2 dagar kvar till julafton...skall bli riktigt mysigt och gott så klart.
Men så klart fick jag för mig att göra några julklappar i sista minuten. 

Vi var gudföräldrar till en liten Emil i höstas och jag fick för mig att virka små baby boots till honom, och de blev verkligen söta. 


Men mönstren som låg ute fick man antingen betala för eller så var de så konstiga i själva framdelen att jag gjorde ett eget som jag delar med mig. Ni hittar det bland " mina mönster" här bredvid inom kort.

Nu skall jag snabb virka en baggy mössa till en 2 årig kille så det blir att ligga i 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också