lördag 7 december 2013

Julmysigt och välkomnande vid entrén


Äntligen underbart väder!!
Solen lyser och man kan äntligen vara ute och pyssla i trädgården. 
Stormen Sven har inte varit snäll mot mina dekorationer så jag har fått ordnat till dem igen.

Har sett i flera tidningar väldigt fina mossträd och jag blev väldigt sugen på att göra några själv.
Så det blev att ta på mössa och vantar och gå ut i skogen för att plocka lite mossa och försöka göra några själv. 
Hönsnät hade jag hemma och så några krukor så det var vara att sätta igång.
Dom blev lite skeva och så, men det är ju lite av tjusningen att det skall se hemma gjort ut.





Julkransen på dörren är också färdig..nöjd, nöjd







Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också