söndag 29 december 2013

Nytt år, nytt till köket....

Från att varit i full julstämning så är jag nu trött på alla advent och juldekorationer.
Mycket beror nog på det fruktansvärt tråkiga väder med blåst och regn som aldrig upphör.

Var på Hedemyrs här om dagen och fick köpt en ny duk, lyktor och en trevlig skylt som skall få bo i mitt kök. Så nu vill jag få ut julen och få in det nya och fräscha så fort som möjligt. 




Det är allt bra konstigt?! att ena stunden så längtar jag till advent och få pynta och greja, till att nästan direkt efter julafton så dör liksom känslan i mig och man känner att det går mot slutet och man vill få bort allt så fort som möjligt.

 Men nu skall vi se framemot ljusare tider, fräscha textilier och lite fina blommor i fönstret.
Så varje säsong har sin tjusning. 

Trevlig söndag på er

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också