måndag 20 januari 2014

Måndag igen...


Då var det måndag igen!

(Längtar till sommartider )

Ja! denna veckan har jag väntat på länge, för jag skall operera min fot på onsdag. 
Jag hoppas verkligen att denna op skall hjälpa mig från smärtor men jag känner mig lite osäker på om det kommer att göra det, men jag måste har förhoppning om att läkarna vet vad de gör.

Har märkt att till natten när jag skall sova som slår mitt hjärta väldigt mycket och det rycker i kroppen. Det är nog inre stress kan jag tänka mig för jag brukar inte ha sådana problem.

Det är då tur att jag har virkningen som terapi och tidsfördriv annars hade jag nog blivit tokig. Har även fått en beställning på snäckskalsmönstrad sjal så då har jag lite projekt fram igenom. 

I morgon börjar duschningen som skall göras inför op så 2 ggr på dagen och 1 innan jag reser till sjukhuset. Jag skall vara i Spenhult på onsdag morgon kl 08.00 och det är 30 mil dit så det blir att åka tidigt och inte snacka om hur tidigt jag måste upp för jag skall duscha innan också. Men jag har rätt till sjukresor så det kostar mig 150 kr per resa och det är ju värt det för 30 mil med taxi.

Var och hämtade kryckor på arbetsterapin härom dagen och försökt att hoppa med dem, men det går inget bra, men det kanske går bättre när man väl måste ha dem, men träningsvärk i armarna lär jag garanterat få.

Så idag blir det att åka och köpa lite garn och handla lite för sedan så lär jag inte kunna köra på ett tag när jag nu skall bli gipsad, och så jobbar min man i Norge så han är borta under veckorna. Men jag har ju mina barn varav den ena bor här i Tanum så hon kan ju alltid hjälpa mig och även min svärfar ställer upp.

Så med dessa smått egoistiska ord önskar jag er alla en underbar måndag och att denna nya vecka ger er nya spännande utmaningar

Kram på Er

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också