fredag 3 januari 2014

Virkade gulliga sovmasker

Nu kommer inte den bedrövliga lyktstolpen utanför mitt fönster att störa mig till sömns mera. Den lyser så mellan persiennerna att jag blir tokig och en liten ljusfläck träffar mig mitt i ögonen varje kväll

Har lust att bara gå ut och gå loss på lyktstolpen, men eftersom jag är ordförande i föreningen och det är jag som har beställt dessa gatubelysningar så får jag nog så snällt bara härda ut.

Så det blev till att virka dessa sovmasker, snabbt, enkelt och väldigt sköna. Med resår runt så sitter de som en smäck.
Mönstret kommer jag att lägga ut i morgon och den kommer att ligga under "Mina Mönster" här bredvid . 


Trevlig helg på er

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också