fredag 14 februari 2014

Lite nytt till gästrummet

Vårt lilla gästrum har fått ett nytt tillskott...en vit fin bänk!
Linnea sover alltid här när hon är på besök och det har inte funnits något att lägga kläder eller kuddar m.m på, så igår var vi på Jysk och köpte denna fina vita bänken.

Hade tänkt från början att snickra en egen och klä med fårskinnspläd men så fick jag se denna och att det var lite förvaring med så vi slog till direkt. Den passar så fint i rummet och jag är super nöjd och hoppas Linnea också blir det. 
Till hösten skulle jag kunna tänka mig att köpa en fårskinnspläd och lägga över dynan för de är så mysiga och dekorativa. 



Det behöver inte kosta så mycket för att få den rätta känslan..jag är nöjd över mitt kap



Fåren tar en paus :)
 Idag är det alla hjärtans dag men det blir ingen lyxmiddag eller tårta för jag går fortfarande på diet.
I morgon är det en vecka sedan jag började och jag strävar som bara den. Det har varit väldigt jobbigt i mitten av veckan när min "skalle" inte hängde med och jag började gråta för allt och orken har varit väldigt dålig hela tiden.
Man funderar varje minut om detta är värt det, men jag får se hur länge jag klarar av det för jag vill inte att psyket skall bli helt förstört av detta. Sedan så måste jag oxå inse att detta kanske är ogjort för jag går på medicin som gör att jag går upp i vikt oavsett hur jag gör med maten. 

Men jag skall kämpa vidare trots upp och ner gångar och hoppas att energin kommer tillbaka någon gång men just nu är den säker på semester i Thailand hihih....

Ha en underbar alla hjärtansdag

kram kram

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också