onsdag 19 februari 2014

Uppdrag: uppdatera garderoben

Dax för uppdrag: uppdatera garderoben/ walk in closet.
Vi har en garderob i sovrummet där jag sminkar mig, gör ordning mig i håret och har alla kläder men som är väldigt liten. Men jag behöver inte större men vi har inte tapetserat om där på ca 10 år så nu är det på tiden att det blir uppdaterat och fräscht.

Så nu blir det ny takbelysning och hittade jag denna tuffa kulspotlighten från Ellos 399kr som blir super fin. 
Spegeln har jag köpt på Jysk och den är stor 72 x 165 cm och kostade 250 kr så det var ett klipp.
Och över spegeln skall jag ha bra belysning och då blir det denna ljusramp från Ikea 299kr
Detta kommer att bli super fint....
(bilden är väldigt grå..vet inte vad som gick galet :) men allt är i vitt så klart...

Så vi har varit på Rusta och köpt tapeter som jag gillade mycket och som sagt så går det bara åt ca 2 rullar. Men det fick bli den mönstrade tapeten på 2 väggar och ljus rosa på de övriga.. 


Jag gillar mönstret av pastelligt trä så det kommer bli ljust och fint..


(mönstrad tapet Rusta 149kr/ rulle, enfärgad 49kr/rulle)

 MEN!!! vi kommer nog inte att hinna göra i ordning detta förrän efter vår Thailandresa för nästa fredag åker vi och kommer hem den 16 mars igen..så då får vi göra det stora rycket, men vi har iallafall alla saker hemma så nu finns det inga ursäkter..:)

Kram och ta hand om er...

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också