måndag 17 mars 2014

Hemma igen..

Nu har vi då kommit hem från vår underbara semester i Thailand. Det har varit varmt och skönt och haft jättekul med vänner och bekanta. Sista natten var helt crazy för vi hade så kul på en liten fest att vi glömde bort att vi skulle åka hem inom några timmar så jag kan säga att vi inte var helt 100% när vi satte oss i taxin och skulle åka till Bangkok. 
Vi kom i säng kl 12 på natten och vi fick 2 timmar sömn innan vi skulle åka och vi hade inte packat eller nått och vi bara ramlade omkring och fattade ingenting. Så jag ringde hem och sade att de inte skulle bli förvånade över om vi missade planet, men allt gick bra och vi har bara skrattat över detta så vi har kiknat...men det är väl så det skall vara tycker jag...:)

Men allt gick väl och jag och min man har skrattat så mycket att det inte är klokt. Så vi sa "Det som sker i Thailand, stannar i Thailand" men bara positiva saker så klart men orkar inte berätta allt för det skulle ta dagar. 
Så det blir att spara igen och för förhoppningsvis kunna åka dit när några bekanta åker så vi hade kunnat haft flera dagar tillsammans och ha trevligt ihop så klart. Men vi skall åka och träffa dom till sommaren här i Sverige så det ser jag fram emot.

Så nu är det att ta tag i vardagen igen, och försöka får ur jetlagen för den är väldigt jobbig och tar över en vecka för mig att komma över.
Hoppas att när alla vardagsbestyr är över att jag kan sätta mig och börja handarbeta igen för det har jag saknat.

kram på er alla

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också