tisdag 18 mars 2014

Ännu en sjal levererad


Idag fick jag då levererat en snäckskalsmönstrad sjal till min granne som beställde en före vår resa. Hon vart väldigt glad och nöjd över denna och jag själv gillar färgkombinationen väldigt mycket....
Garnet är Stella från Järbo och virknål 3.5 ett nysta räcker. 
Nu har jag bara en sjal kvar i beställningen och sedan får det bli något annat att virka.

Mönstret hittar ni Här



Nu skall jag börja på sista sjalen men skall även börja och virka några söta barnmössor som jag skall ge bort till en bekant i sommar som har ett underbart barnbarn...
Skall även göra en tavla av prästkrage mormorsrutor som jag sett, men en sak i taget så att det inte blir liggandes..

Trevlig kväll på er 
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också