torsdag 20 mars 2014

Romantiskt

Shopping nerven var väldigt nervös här om dagen så jag var tvungen att åka till Hedemyrs och lugna ner den lite. Så hem kom jag med lite fina inredningsdetaljer.

Det mesta jag har hemma är från Hedemyrs för de har enormt mycket fina saker och inredning från Linum, Miljögården, Sia, Diffrent Design, m.f.l.. 
Det är ju så klart himla kul att kunna köpa fin inredning utan att det kostar skjortan. 

Köpte denna fina rosa rätt stora skål, som jag dekorerade med lite dekorationer som jag hade liggandes hemma, och jag tycker det blev vackert..och vårligt.
 Liten blandning av rosor, vitsippor och tyg hjärtan...men sött blev det. 
Denna höga skålen med en hare på locket är helt fantastiskt söt, och nu får den bo hos oss.

 Här är en liten kompott av det jag köpt på Hedemyrs och jag är väldigt nöjd så klart.
 Har varit så glad denna veckan, så det känns som det är Love in the air...
 Detta fantastiskt fina hjärta får stå framme i köket så jag och min man alltid kan se det och påminna oss om att det vi har är alldeles speciellt.

Med detta önskar jag er alla en underbar dag. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också