onsdag 7 maj 2014

Verklighetstrogna perlagoner

Vaknade idag med förhoppning om att lite, lite, lite sol kunde vara framme eller åtminstone att det skulle var uppehåll från regnandet. Men ack nej !...det skall visst vara regnigt i flera dagar till.

Jag var igår och köpte pelargoner på Hedemyrs som jag skall ha på de 4 gravarna i Strömstad som jag har hand om. Man kan knappt se att de är av plast/tyg och de är väldigt fina och verklighetstrogna och en underbart fin ljus rosa färg. Hade tänkt att idag åka till Strömstad och göra i ordning men det regnar för mycket för det så jag får nog skjuta upp det några dagar.

Så fram tills dess så får dessa underbara blommor stå i mitt kök och sprida lite sommar känsla trots att de inte är riktiga...eller ?

Jag tycker det är helt ok med plast blommor på gravarna, och särskilt när man har så långt och åka och då tycker jag det är ok och att det alltid ser snyggt ut. 
Min dag kommer som vanligt att innehålla lite pappersjobb men att göra färdigt en nallepläd jag har virkat.

Hoppas ni får en underbar dag trots vädret, men det är ju vårregn och efter regn kommer sol. 
Ha en fin onsdag på er alla 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också