söndag 6 juli 2014

Teddy Bear blanket ...Nalle pläd

Sköna söndag har varit här och jag har idag inte gjort så mycket mer än att färdigställt en Teddy Bear filt jag hade på beställning. Är väldigt nöjd med färgvalet och som ni ser så är det till en liten flicka. 
Har nu gjort 4 st Teddy Bear filtar och skall nu ta lite sommarlov från dessa och virka lite saker som jag själv behöver.

 Här har ni lite bilder på den fina Teddy Bear filten och mönstret till denna hittar ni Här och till blomman hittar ni Här





 

Nu skall jag sitta och googla runt och se vad mitt nästa projekt blir 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också