lördag 5 juli 2014

Värmen är här...underbart

Idag lördag vaknar jag till fågelkvitter och solen lyser in i sovrummet. Steg upp och öppnade dörren och in kom det underbar varm värme redan kl 8. Denna dagen kommer att bli väldigt varm, men oj vad jag har längtat på detta.  Jag skall idag faktiskt inte göra så mycket mer än att virka och laga mat, för de tidigare dagarna har varit fullt upp


Igår var hela familjen med Emma och Thorolf och tittade på ett hus i Bullaren som de är intresserade av. Vi blev väldigt betagna över det vackra läget och huset som var fint och med bra planlösning. Visst huset är drygt 30 år så det finns lite små saker att fixa med men inget som bli orimligt dyrt. 


Annars hemma har jag köpt lite nya dyner till trädgårdsmöblerna och vaxduk med små blommor som matchar dynorna så klart. 
Det är en underbar tid nu när alla blommor har kommit sig och blivit stora och fina, så idag blir det att grilla och sitta ute och njuta av det underbara vädret tillsammans med ungarna och deras respektive. 


Så nu skall jag göra mig i ordning och gå ut och sätta mig och njuta av dagen. 
Till veckan jobbar jag 3 dagar så det blir lite ledigt och jag hoppas det bär med sig fint väder för nu tycker jag det är dax efter denna kalla juni månad och så vill jag ha lite färg på bena också.
Ta nu hand om er så hörs vi en annan dag och med förhoppning om att jag något mera roligt och spännande att skriva om, för nu för tiden tar jag en dag i taget och bara njuter av sommaren och då händer det inte så mycket här på hemma fronten.

Kram kram på era alla läsare

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också