måndag 29 september 2014

Höstkänsla på bloggen


Nu har hösten kommit in på bloggen! 

Kände att den färgglada blogg rubriken inte direkt passade för denna årstiden så jag klippte ihop något som gick i jordfärger. Kommer ju så klart att ge er inspiration med färg i trots det, men man tröttnar lite på att se samma bild varje dag. Men den kommer tillbaka till våren om jag inte hittar på något annat så klart. 

Jag blir alldeles berusad ute av alla höstfärger, det är en fantastisk årstid precis som sommaren men hösten bär med sig ett lugn som man absolut inte får av sommaren, (inte jag i alla fall )

Varit flera vänder på Hedemyrs och köpt mig massor av lyktor i koppar färger och koppar fat och lite annat att dekorera faten med. Jag blir helt lyrisk när jag får gå i inredningsaffärer och alla saker bara ropar mitt "namn" ta mig, ta mig....Ibland kan jag hålla emot och ibland inte.
 Det har varit lite mycket att jag inte kunnat stå emot det senaste men det är så underbart att få packa upp allt man köpt och få börja dekorera hemma och flytta runt saker och sy gardiner och kuddar. 

Allt behövs helt plötsligt att bytas på även att det egentligen inte behövs utan mer för att mina "ögon" har tröttnat på att se samma saker varje dag.

Nog om detta. Nu är jag ledig i 3 dagar till sedan blir det att jobba så smått igen, så jag försöker att hinna med att virka så mycket som möjligt, och jag skall ta tillvara på varje minut nu. 

Önskar er en underbar höstvecka så hörs vi av

Kramkram
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också