onsdag 1 oktober 2014

Hjärtevantar - stöd Kvinnohjärtat


Oj vad glad jag är !!

Idag fick jag mail från Garnbutiken Broderiet att de sålt 3 par hjärtevantar och tagit emot en beställning på ytterligare ett par. 


Nu känns det som det börjar rulla och att människor uppskattar hantverket man gör. Jag tar bara 150 kr för vantarna och 50 kr går oavkortat till Hjärt och lungfonden och till Kvinnohjärtat. 

Har fått köpt garn billigt på garnaffären Broderiet för att kunna erbjuda kunderna vantar till bra pris och kunna ge pengar till forskningen.

Även en väska som jag virkat med korsade stolpar har jag sålt så där rullar det på och även lite andra beställningar också. 



Men så har jag bara en dag kvar på semestern men skall jobba 2 dagar i veckan i 2 veckor så jag hoppas komma i kapp med beställningarna under tiden. 

Men så skall man försöka hinna med och vara ute i sociala medier och det är lite svårt att hinna med och instagram hinner jag heller inte med, hur mycket jag än försöker få till tiden. 
Tycker det är så himla kul att fota hantverken och redigera dem så det tar sin tid också så klart. 

Sedan är jag ordförande i HSB föreningen där jag bor och det tar också rätt mycket tid, men det handlar om att delegera tiden på bästa sätt så det blir en liten utmaning för mig att få till det. 

Mycket jobb men Mycket roligt 

Kram på er

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också