fredag 9 januari 2015

Blivit smittad av koppar

Det låter mer allvarligt än vad det är! Jag har som jag aldrig trodde för några månader sedan blivit fast i inredning med koppar, mässing och trädetaljer. Men efter att HM Home öppnade i vårt shoppingcenter så springer jag där nästan varje dag för att se om något nytt har kommit.

Det är ju roligt att kunna handla snygg inredning till låga priser som utstrålar exklusivt.

Här är lite som jag köpte på rean igår

Ljuslyktor 29 kr, träask med koppar lock 30 kr och koppar/glas askar 30 kr...Allt från HM Home , hur billigt är inte det?....


De vita burkarna kostade 20 kr, riktigt nice price och snygga 


Krukan är köpt på Blomstergården i Tanumshede för 159 kr...väldigt vacker
Glasask/koppar 30 kr på HM Home


Löparen i grått passar superfint till min köksmöbel som går i grått/vitt väldigt fin struktur som gör den lätt struken. 


Blomgrupperna i köket har också fått lite koppar :)
 

Dessa fina askar köpte jag på Hedemyrs för ett tag sedan och de ingick i en 3-Pack för 69 kr, och det var ju inget att fundera över...hem till mig fick det flytta. 


Här har ni en samlad bild över mina inköp i går, och i kväll skall jag dit igen och se om det blir mera fynd....


Nice price make me happy
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också