måndag 26 januari 2015

Guldfärgat vardagsrumsbord - snabbt, enkelt och billigt

Nu när min ena dotter Linnea har flyttat tillbaka till Tanum så köpte hon vardagsrumsbordet Vittsjö på IKEA för 499kr. Glasbord med svart stomme ser inte så lockande ut vid första anblicken. 

Men så fick vi en ide att spraya bordet med guld färg och OJ vad snyggt det blev. Det känns exklusivt och snyggt och med små detaljer som lyktor och kuddar m.m så blir det fantastiskt snyggt i vardagsrummet. 
Så nu kommer vi att guldspraya lite olika detaljer både hos henne och hos mig. 

(Bilderna är hämtade hos http://linneajirasek.devote.se/ och jag har fått lov att visa dem här)


Ni måste hålla med om att det blev fantastiskt snyggt så nu skall vi iväg och shoppa lite mera inredning till henne och mig på onsdag...det blev ju så bra att vi måste handla lite till :)


 Satsbordet Vittsjö från IKEA för 499 ser inte så himla kul ut i den svart/bruna stålramen och hyllplanet. Men med lite fantasi och färgspray så fixade min man till detta bordet till en lyxig detalj i hemmet. 
Enkelt och billigt att förnya små tråkiga inredningsdetaljer/ möbler 


Så nu är det bara fram med sprayburkar och börja pimpa lite inredningsdetaljer så får du lite guld i tillvaron.Snabb, billigt och enkelt gör du ditt hem trendigt med små medel

Vill ni se fler bilder gå in på http://linneajirasek.devote.se/ och bli inspirerad

Lycka till med era projekt. 


Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också