onsdag 8 juli 2015

KnitPro Waves virknålar och virknålsset i snyggt fodral

Nu har jag äntligen fått in KnitPro Waves virknålar och virknålsset med 9 st i olika storlekar. 
Nu kan ni köpa dessa i min webbshop www.camillaslivsstil.se och "fraktfritt."

Virknålarna som säljs separata styckvis kostar 34 kr/st + frakt 7 kr och köper ni mer än 1 st eller andra varor så blir det fraktfritt. Storlekar på dessa är 2.0, 2,5 .3,0, 3.5, 4,0, 4,5, 5,0, 5,5, 6.0 mm

Virknålar i fodral kostar 349 kr/st och fraktfritt. Storlekarna i dessa är 
2.0, 2,5 .3,0, 3.5, 4,0, 4,5, 5,0, 5,5, 6.0 mm


Jag virkar bara med dessa virknålar för de är sååå sköna och bekväma att ha i handen och man kan virka non stop utan att bli trött eller få tryckmärken på fingrarna för att man trycker hårt.

Dessa är i mycket hög kvalitet och man känner detta när man virkar att resultatet på arbetena blir jämna och fina och inte olika hårda som jag tycker det blev med de vanliga tunna och runda virknålarna. 


Det fina med dessa är att varje storlek har sin fina färg, så de är lätta att hitta i virkkorgen :)


Fodralen i rosa och grön är ju en perfekt present att ge bort till någon virkgalen eller varför inte unna sig själv helt set med virknålar i snyggt och praktiskt läderlookfodral



Lätt överskådligt fodral med plast så man ser hela setet utan att öppna, och så har du alla nålar på ett och samma ställe...praktiskt :)


Själv skall jag nu virka färdigt en convers mobil som en vän skall ge till sitt barnbarn och sedan blir det en massa disktrasor i Tilda Bamboo som jag fått massa beställningar på och det är ju roligt. 

Mitt linne som jag började på får läggas till sidan ett tag tills jag gjort alla beställningar och sätta mig i lugn och ro och färdigställa den utan stress. 

Ha en fortsatt fin dag och håll i hatten, för det blåser en del :)

 
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också