tisdag 6 oktober 2015

Nyheter i webshopen

Jag beställde varor igår och idag fick jag dom! Det var den snabbaste leveransen jag fått än så länge. 

Som sagt! Nu har jag flera efterlängtade nyheter i webbshopen 
Fick idag 7 nya färger på Svarta Fårets Tilda Bamboo. 

De var i rena färger som svart, grå, marin, röd, mörkgrön, cream (typ samma som tidigare) och brun. Det är väldigt bra färger till hösten och julens projekt. Bra färger att ha till disktrasor som blivit så populärt att virka av detta underbara garn 50% bomull/ 50% bambu. 

Sedan har även en annan Nyhet inkommit.
  Det är Svarta Fårets nya kammade bomullsgarn LISA
Ett 100% bomullsgarn i 20 olika färger som är perfekt för kläder, snuttefiltar m.m där man inte vill ha akryl i för de minsta. 
50 g = 160 meter och virknål 2,5 - 3,0 något tunnare än Tilda garnet 

27 kr / st och fraktfritt 


Det känns bra att nu kunna virka saker till de små i ett 100% igt bomullsgarn, sedan så är det väldigt mjukt och skönt.
Kommer även att ta in Lisas storasyster Stina som är ett likadant garn men tjockare men det kommer senare.
Så nu blir det för mig att planera alla virkprojekt med dessa underbara garner som inkommit. I morgon blir det att åka till IKEA och köpa en hylla till för alla garn som inkommit. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också