fredag 15 januari 2016

Nya webbshoppen är nu öppen

Nu har jag öppnat min nya fräscha webbshop Camillas livsstil


Men det är mycket jobb kvar, men alla garn är inlagda och lite tillbehör så det är bara att gå in och shoppa. 
Jag har bara faktura betalning för tillfället för det tar lite tid innan Klarna och Payson kan aktivera sina tjänster. 
Jag har byggt shopen själv så det är absolut ingen expert som gjort den så ni får ha lite överseende med det. Men jag är väldigt glad över att alla bilder på varorna blev fina och dekorativa med blommorna. 

Men det skall bli väldigt roligt att få jobba med denna butiken som är såå mycket mera lätt hanterlig än den förra och med större möjligheter. 

Men vill ni ha hjälp och råd så är det bara att skicka ett meddelande här i bloggen eller till min mail camilla.jirasek@telia.com så återkommer jag med svar inom kort

Välkomna 
Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också