söndag 14 augusti 2016

Start för höstens Mysterievirkning

Hallåååå hur fort kom hösten?
Det känns som över en natt så kom oktober luften, gula löv, fåglarna flyger i v-formation mot varmare breddgrader och paviljongen är ned monterad....Det tog lite väl fort slut tycker jag. Men men det spelar ingen roll hur mycket man klagar, kan inget göra åt det ändå. 


MEN! nu e det dax för Mysterievirkning igen i Facebook gruppen Mysterievirkning. 
Vi är så lyckligt lottade att fått in välvalda gäster som skall köra lite mysterium under hösten, och först ut nu är det en tjej som heter Erika som skall köra höstens första utmaning. 

Vill ni vara med så häng på! det startar den 27 Augusti. Det finns materiallista på FB, och du kan även köpa färdiga garnpaket hos mig www.camillaslivsstil.se under Mysteriepaket
Hon har komponerat ihop fantastiska färgkombinationer att jag blir helt salig och längtar till hösten mysiga kvällar med virkningen i knät och tänder lite ljus. 
 Paketen kostar 259 kr inkl frakt och då ingår 8 nystan Catania, 1 st tag, 1 st broschnål. 


Jag hoppas verkligen att ni hänger på detta och är med ett gött gäng, som virkar nått som ingen vet vad det skall bli förrän man kommer en bit in på arbetet :) 

Önskar er alla en skön söndag

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



1 kommentar:

  1. Finns det något sätt att få delta om man inte har Facebook?

    SvaraRadera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också