fredag 28 juli 2017

Nyheter och annat smått och gott :)

Nu har det snart gått 2 månader sedan jag virkade  :(
Det har varit så mycket att göra, så jag går upp vid halv 7 på morgonen och i säng vid 24, hela dagen jobb, jobb, jobb. 
Men tids nog så blir det lite lugnare och virknålen kommer fram...kanske är det för att min man har semester och hänger hemma som gör att jag inte får ro..1 vecka kvar och han åker till Norge igen och jobbar och jag kan köra mitt race :) och mina rutiner ...härligt när han börjar semestern, men fy så rastlös han blir i det sista :) 

Men det är ett härligt nöje nu när jag fått in nya garn i webbshoppen www.camillaslivsstil.se så jag hoppas ni kommer gilla garnen lika mycket som jag gör, det är alltid roligt med nya varumärken och kvalitéer
 . 
Här är lite nyheter: 

Från Scheepjes: 
Wanderlust  
Stone Washed
Stone Washed XL
BonBon 
Whirl
Från Järbo: 
Elise.

BonBon har bytt namn till Maxi Sweet Treat, så etiketterna kommer at bytas ut allt efter som. 
Bonbon finns i 87 färger som matcha Catonas färger så även att de är olika garn så kan man matcha dem för de har de flesta i samma färgnummer. Garnet är 100% bomull och virknål nr 1,25 - 1,5


Wanderlust från Scheepjes är ett 100% akryl garn men med en fantastisk mjuk o len kvalitet som passar fint till höstens sjalar, Dom har underbara färgskalor som inte annat kan göra en glad. 



Stone Washed och Stone Washed XL är likadana garn bara att den ena är tunnare än den andra, alltås XL. Ett helt underbart garn till allt från plagg, mössor, vanta, filtar, kuddar ja precis vad som helst. 
Garnet är en blandning av Bomull och Acryl och är väldigt mjukt och skönt. 


Sist och inte minst så har jag fått in 5 stycken nya färgställningar av Whirl..alla i någon nyans av blått som är en trendig färg i år i både inredning och plagg. 
1 nystan räcker gott och väl till en sjal med sina 1000 meter, spännande om någon hade virkat upp den som en pläd och sett hur färgställningen hade blivit då??, har bara sett den som sjal och klänning . Nått för er kanske att ge i kast med :) 

Så i morron blir det att lägga in flera Elise från Järbo som jag fick idag och även nya virknålar. 
Så vill ni ha lite inspiration så kika in i min webbshop www.camillaslivsstil.se
Hoppas jag inte helt har tröttat ut er med mitt tjag :)

Ha de det gött vänner så hörs vi snart 

Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också