fredag 21 juli 2017

Sommarrapport

Jag har inte glömt er!

Det har varit fullt upp i webbshoppen med att packa varor så jag har inte hunnit med att skriva nått på snart en månad.
Det verkar vara så att det "varierande" vädret har gjort att många beställt garn för så här mycket har jag aldrig haft och gjort. Visst är jag glad över detta men på samma gång i allt så började garnpaket att försvinna på posten och 9 kunder blev drabbade

Så jag fick ändra mina leveransmetoder och har helt gått över till Postens Varubrev som har sändningsnr som man kan spåra paketet. Det är mera jobb men det blir faktiskt billigare för mig att använda denna tjänsten så jag får väl lägga på ett extra krut vid packningen och så är det lättare att kunderna själv kan följa paketets väg hem till dem. 


Kan även meddela att jag har slutat att sälja Catania garnet pga att Catona helt har tagit över, men jag har nu fått in nya spännande garn som jag skall jobba med nu under veckan och få in på webbshoppen. Det är så varmt ute på dagarna att jag inte orkar sitta vid datorn och lägga in varor eller ens sortera upp det i hyllorna utan att man smälter bort så. Så håll koll på www.camillaslivsstil.se


5 nya whirl har inkommit och även detta mönster som kommer att finnas from 22 juli


Så jag önskar er en fortsatt fin sommar


Hoppas ni har blivit inspirerade
Och att ni fortsätter att läsa min blogg


Camilla



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också