söndag 30 oktober 2011

Allmän tillstånd = så där.....

Jaha i helgen har det inte blivit mycket skrivet i bloggen. Det har varit mycket att göra och så har jag jobbat. Men i morron så skall Ni få besked om hur min knöl på axeln blir...vi håller alla tummar på att det är en fettknöl med konstig färg eller hur???
Sedan så är min dotter Linnea hemma hela veckan så jag lär inte bli utan sällskap och det skall bli mysigt. Men så klart så får jag ta hand om all tvätt hon kom dragandes med idag...typ 3st 7kg/tvättmaskiner...så det är lite och sortera och vika...dessa studerande ungdommar.
Kommer även att åka och shoppa lite inredning hoppas jag ...känner för att bränna lite pengar eftersom jag skall avvakta med surfplatta till efter julen. Det är ingen ide före julen, det är nu som priserna är som högst...tror jag i allafall.
Så mer bloggande i morron vi håller tummarna och hörs...kram camilla.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också