lördag 29 oktober 2011

Jobbig dag på jobbet idag...

Ja idag har jag varit och jobbat för första gången efter operationen. Det gick ok men jag satt mest i kassan. Däremot så fick jag ett maganfall och smärtor likt magsåret jag haft så det är bara att behandla sig igen. Nu skall jag visst till previa på tisdag i strömstad så jag får väll be om hjälp där, för jag kan ju inte gå på omepresol i all oändlighet. Så mag ontet idag förstörde hela dagen, och det kom efter att jag ätit frukosten på jobbet. När jag går på diet då har jag inga känningar alls i magen, typ att tarmarna inte behöver jobba utan allt bara slinker förbi. Men det hoppas jag nu få hjälp med...alltså allt börjar när man är 40+men allt behövde inte börja på samma dag....o

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också