lördag 29 oktober 2011

Surfplatta - billig en??

Igår lade jag ut ett inlägg om surfplattor som var billiga. Då ringde min dotter och sade att de direkt importerade dem från Kina och det var exkl moms och tull!!! Ha??så roligt var det. Hon menade däremot att de blir billiga ändå för de låg mellan 1200-1800 beroende på hur avanserad man vill ha. Så nu vet jag inte hur jag skall göra. Det är så mycket info på nätet att man vet ej vilka som är seriösa eller inte och om de ens vet vad de skriver om. Så jag får leta vidare och Linnea får hjälpa så det blir rätt. Man kan en grann med it men tyvärr långt ifrån när det gäller mjukvarorna i grejerna
Så om någon vet en bra sajt eller blogg så vore jag tacksam för mer info ang surfplattor???

Nu skall jag iväg och jobba...tjabaaaa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också