tisdag 24 januari 2012

Den eviga kampen mot valkarna

Alltså detta med diet går ju inte alls...jag äter inget godis och två smörgåsar till frukost, lika så till lunch på jobbet och ibland något mindre middag att äta om jag inte jobbar och sedan på kvällen en macka och te...VAD fan är det som går fel.

Nej nu får kroppen bestämma jag orkar inte detta jagande på den perfekta kroppen, bara att gilla läget. Sedan så har jag väll kommit i klimateriet för ingen mens på 14 dagar över tiden och GRAVID ÄR JAG INTE...så nu lägger väll min kropp av. Nej ta mig fan jag skall njuta och ha det bra som jag brukar och passa på medans livet är bra.
Nu är det snart resa till Thailand och man skall i bikinin men det blir inga kort tagna nedanför halsen...Nu skall kroppen få massage och massa bad och sol gud vad jag längtar nu är det drygt 3 veckor kvar och jag vill åka nu....
Få lite perspektiv på livet och inte alltid tänka på pengar, jobb utan få lyxa sig lite extra utan att bli ruinerad. Att inte behöva gå upp i ottan, att inte diska och tvätta och städa, att inte handla, att inte höra telefonen ringa eller du skall på möte m.m...nej nu är det min och bennys tur att bara leja bort allt och äta ute och sova när man vill och göra allt när man vill...det är lyx..
kramissar camilla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också