fredag 20 april 2012

Drömmar om en webbshop

Åter igen sitter jag och tänker på hur jag skall starta en webbshop. Läser en del på webben hur andra gör men ändå får jag inte riktigt grepp om det.
Både jag och Linnea vill öppna en webbshop ihop men VAD skall man sälja?? Det finns ju redan miljoner inredningsbutiker och de har likvärdiga produkter allihopa och jag vill sälja det som sticker ut mera mot kunderna.
Nu tänker jag mycket på Shabby Chic men jag själv gillar ju det Vita, Rena, Moderna inredningen till priser som passar alla. Hade nästan velat göra en undersökning för att få reda på vad som efterfrågas så man hade något att gå utefter och hitta en ny kundgrupp.

Det blir väll som vanligt att man får googla och se om man hittar någon leverantör som har de varor som jag själv gillar, det vita, rena och moderna. Detta kommer säkert att alltid bli en dröm men f...n vad jag vill att det skall bli verklighet....Hoppas Linnea också hittar en nisch så vi hade kunnat så i hop oss...Vi höres....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också