torsdag 7 november 2013

Förläng brinntiden på marschaller

Nu när vi närmar oss advent tider och mysiga helger så är det ju mysigt att ha lite marschaller ute, och då har jag lite spar tips till er för att förlänga brinntiden på dem. 

Marschaller som man köper idag brinner typ 4-5 timmar, så det kan gå åt 2st på en kväll.

Jag förlänger brinntiden på mina genom att spara ljusstumpar under året, och "matar" marschallerna med dessa under kvällens gång. 
Om man inte låter marschallen brinna ut helt och kväver dem, så kan du spara den till nästa gång och fortsätta "mata" den.



En liten bra ide att tänka på i dessa mörka tider.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också