måndag 11 november 2013

Måndag morgon - vitt inne, vitt och frostigt ute


Måndag morgon! jag har en god förhoppning om att denna veckan skall bära med sig av positiva händelser.
Den senaste tiden har varit väldigt jobbiga och varit hos min mormor varje dag. 
Alla läkare har dömt ut henne och ringt in mig för att hennes sista stund är kommen. Men icke sa nicke! återigen vände hon från pärleporten och skall under veckan få komma till sitt äldreboende.

Däremot har jag smygpyntat med lite julsaker som dessa plast amaryllis som jag inte kunde låta bli att köpa och så fick jag två vackra glittrande hjortar utav Linnea som jag hängde upp direkt på en gallertavla som jag nyss köpte på Hedemyrs. 

 Fågelbursgaller som jag hänger upp mina finaste saker..
 Vackra hjortar som jag fått av Linnea

  
Vackert hjärta som får hänga som påminnelse i hallen.

Ljusslingan köpte jag på Indiska och lyser upp hyllan fint på kvällen...den går på batteri..


Man behöver lite nytt i tillvaron för att må bra...jag behöver i allafall det. 


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också