måndag 21 januari 2013

Projekt pysselrum/kontor

Ja!! nu var det måndag igen och idag hade jag tänkt börja på ett projekt att göra iordning vårt lilla lilla kontor/pysselrum. Vi skall ta ner allt och tapetsera om och sedan organisera om allt. 

Hade först tänkt att ta ett av sovrummen till detta men kände att jag inte ännu var redo för det ännu, och att i nuvarande förråd så är det redan hyllor och skrivbord och skrivaren står redan där men som sagt det behöver uppdateras.

Här är lite bilder från Styleroom som vart inspiration för detta projektet. Har köpt hängare så jag kan få upp presentpapper och presentsnöre så det blir enkelt och praktiskt att komma åt det m.m.m.


Här har man använt cykelhållare till förvaring av presentpapper



 Har själv köpt gardinstång på IKEA och konsoller som den skall vila på så skall jag ha presentsnöre och presentpapper hängandes på dessa så slipper man allt trassel. 


Här skall det tapetseras i en vit tapet med guld stjärnor och allt skall organiseras om.

Så nu vet ni vad jag skall göra idag och jag uppdaterar så klart hur arbetet fortskrider

Ha en trevlig dag på er
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också