lördag 15 juni 2013

Kaffe/The muggar i pastell

Idag fick jag ett infall att köpa något nytt, så det blev att gå igenom övervåningen på Hedemyrs. Och där stod dessa fina muggar i olika färger och väntade på mig. De är helt underbara och i fina färger så de fick komma hem till mig så klart. 


När jag väl kom hem så ville jag även ha ett litet fat så det blev en tur till, till Hedemyrs. Hittade där detta fina lila glasfat som jag kan ha kakor och bullar på utan att behöva ta fram det stora kakfatet. 


 Brickan med blommorna kommer också från Hedemyrs och köpte för en tid sedan och nu har jag så fina muggar och fat att det är en fröjd att servera fika. 


Så nu är ni välkomna hem på fika, men hör av er först så jag har nått att bjuda på.

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

3 kommentarer:

  1. Oj, jag kommer gärna! Vilka härliga muggar, så läckra färger och fatet gillar jag också! Perfekt för sommarfika! Kram/Finas mammis

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga färger! Kopparna ser så goda-att-dricka ur, och vattenkokaren (eller är det en kaffepanna?) är ju bara helt underbar!
    (ps har gjort måånga döskallesjalar efter ditt mönster...länkar såklart till dig varje gång, den är så kul att virka! ds)
    /Maria

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! tack för din kommentar, jätteroligt att du kikar in och läser. Det är en vattenkokare och så klart en kul grej att ha framme. Du skall även ha tack för att du gillar mönstret. Själv så jobbar jag på en nu, men det tar lite tid för det är så mycket man vill göra på sommaren.
      Ha en riktigt trevlig sommar
      Häls camilla

      Radera

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också