fredag 14 juni 2013

Virkat mobilfodral med uggla

Nu var jag här igen!! får nästan be om ursäkt för att jag inget har skrivit på nästan en vecka. Som jag tidigare har skrivit så vill man ju vara mera ute än inne och grejar hellre i trädgården nu än att sitta och virka. 
Men så har jag beställt mig en ny telefon en LG olympic L5 och jag är såååååå nöjd och det är den bästa telefonen jag någonsin haft. Men så beställde jag mobilskydd och fodral och det skulle ta några dagar och då får man ju ordna något själv så klart.

 Så det blev att virka ett fodral tills jag får det andra. Så i eftermiddag så kom ju så klart mobilfodralet jag beställt men vill ändå visa det jag gjorde igår. 

Inte det snyggast jag gjort men skyddar telefonen väldigt bra och är mjuk mot glaset så det inte blir repor. Även att ha den i handen är den bekväm . Mönstret har jag virkat på fri hand. 


 Det lär väl bara bli sådana här projekt i sommar men det är alltid nått. 






Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också