söndag 28 juli 2013

Nytt till min lilla bänk


Nu har min lilla uteplats utanför dörren fått sig en ansiktslyftning. Sittkudden har varit svart/vit och blekt av solen och behövde nytt tyg. Men jag har inget hittat, men så när jag var på Hedemyrs så fann jag en fin löpare 40x140 i ribbad bomull och som hade fantastiska färger som passade blommorna och allt. 
Så det blev att köpa den så klart och hem och sy i hop sidorna och Tjoff så hade jag nytt fodral till kudden. Den blev pricken över i:et.



Nu börjar det faktiskt bli lite mörkare om kvällarna så det blev att ta fram lyktan och putsa upp den och så klart dekorera den med snöre, band och lite annat och det blev riktigt fin. 
Den smalrandiga kudden är från IKEA. 


Mitt nya kuddfodral i Rosa, lingrön och vitt..nice,nice..


Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också