lördag 7 september 2013

Blomstergrupp i orangea toner

Höstens underbara färger har fått kommit in. Så klart går det i orangea toner men det är väldigt fint och piggar upp det.
 



Och ute fick jag bara till en mindre grupp, men den piggar upp vid entren nu när jag inte har någon krans hängandes vid dörren. Känner att det är ett mellan läge nu och kan inte riktigt få ut det orangea ännu utan vänta till början av oktober då känns det mera passligt hos mig i alla fall
Här är den mörk rosa gruppen 

Man tager vad man haver hemma och trollar i hop nått, men det ser helt ok ut för tillfället. 

Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också