söndag 8 september 2013

Fortsätta leta garn till min Odd Molly look a like kofta

Min beställning av 51 nystan garn kom hem till mig härom dagen!! men efter mycket övervägande så har jag bestämt mig för att skicka tillbaka det. Hade så klart tänkt att ha Järbo Molly till att virka Odd Molly look a like kofta men garnet vart alldeles för tjockt. 


Men jag skall till garnaffären i morgon och kolla in något annat garn till min nästa Odd Molly look a like kofta...jag ger mig inte, jag skall bara ha en i höst...:)

Mitt nuvarande projekt med virkning av denna kofta är av ett tjockt garn och jag kände att jag inte ville ha någon mera av denna. Så garnet får returneras och så får jag söka efter något annat i stället. 

Under tiden blir det att montera min kofta och sedan ge mig på en bolero som jag behöver till en fest i slutet av september. Och så behöver jag några mössor och vantar till. Sedan vill jag även få gjort några tomtar inför julen så jag anser mig ha att göra fram igenom. 

Men jag skall smygstarta på en annan kofta som jag sett i Icakuriren och där tänkte jag använda ett enkelt garn från Rusta. 

Fortsatt trevlig söndag på er.
Hoppas ni har blivit inspirerade
och att ni fortsätter att läsa min blogg
Camilla 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du kikade in och gav en liten hälsning.
Lämna gärna din bloggadress så kan jag hälsa på dig också